PRODUK STIFORP

Assalam & Selamat sejahtera semua,

Terima kasih kerana membaca blog bisnes stiforp saya hari ini... saya harap perkongsian saya ini, dapat membantu anda lebih memahami bisnes ini. Sekaligus anda sertai bisnes ini di bawah team saya.

Kali ini, saya ingin terangkan pada anda, apakah sebenarnya yang stiforp tawarkan pada kita semua, terutamanya pada anda yang ada bisnes fizikal, digital mahupun servis. Malah, produk stiforp ini turut membantu pada mereka yang menjalankan "NETWORK MARKETING" atau MLM.

Saya akan bercerita berdasarkan gambarajah ini ;


Ramai usahawan silap melakukan promosi. Mereka lebih gemar mempromosikan laman web syarikat dengan harapan ada yang membeli produk mereka terus. Psikologi manusia tidak akan membeli sesuatu tanpa usul periksa. Tanpa ada apa-apa info yang yakin dan yang paling terkini adalah, manusia akan membeli apabila mendapat referral daripada orang yang mereka kenali.

Jadi dengan cara ini, potensi untuk anda dapatkan pelanggan adalah sangat kecil.

ok, mari saya tunjukkan pada anda teknik yang sangat-sangat efisyen.



Gambarajah di ats menunjukkan cara seorang pemasar internet yang profesional. Mereka menggunakan satu simple page yang dipanggil LEAD CAPTURE PAGE yang bertujuan untuk menangkap prospek.

Tujuan page ini adalah bukan setakat untuk menangkap prospek sahaja, tetapi untuk dapatkan databased bakal pelanggan mereka.

Kenapa databased penting? Untuk mencari pelanggan sebenarnya memerlukan kos. Kos ini pula sangat tinggi. Jika anda seorang usahawan, dengan adanya databased ini, bisnes anda akan lebih mudah untuk berjalan. Setiap produk baru, promosi anda dah ada pelanggan yang tertunggu-tunggu dengan produk dan promosi anda.

Selain itu juga, apabila bakal pelanggan telah di 'tangkap' dengan page ini, mereka akan menerima email ataupun info daripada usahawan. Email-email ini dipanggil AUTORESPONDER, iaitu set email yang keluar secara automatik kepada databased. Setiap email ini, anda boleh impress kan website syarikat anda.

Jika dilihat, pada gambarajah awal, pelanggan hanya akan dapat lihat website syarikat 1 kali je, katakan mereka nak datang lagi dan membeli, mereka tak boleh tracking website tu lagi, maka anda kehilangan pelanggan.

Manakala gambarajah kedua, dengan sistem autoresponder, website syarikat boleh di impress kepada pelanggan banyak kali. Jika mereka berminat, mereka boleh membeli terus ke website itu,anda tak perlu risau tentang kehilangan pelanggan.

Peranan STIFORP adalah membekalkan pada anda 2 kaedah ini ;

#1 LEAD CAPTURE PAGE
#2 SISTEM AUTORESPONDER
2 kaedah inilah produk utama STIFORP, terdapat juga produk sampingan seperti ;

# WEB ROTATOR
- Membantu pengurusan web iklan semasa pengiklanan

#WEBINAR
- Membantu usahawan untuk berkomunikasi dengan rakan niaga mereka seluruh dunia secara web seminar.

#CONTACT MANAGER
- Membantu menguruskan list pelanggan anda.

#VIDEO TRAINING
- Membantu usahawan untuk melangkapkan diri mereka cara-cara pemasaran terkini.

Secara kesimpulannya, STIFORP memberikan anda tools atau kelengkapan yang amat-amat diperlukan untuk anda memulakan satu-satu perniagaan, tak kira lah bisnes anda itu servis ataupun ada produk fizikal.

Produk STIFORP sangat mudah diuruskan dan sesiapa sahaja mampu mengoperasikannya. Selain itu juga, jika anda seorang usahawan baru, maka dengan STIFORP ini, anda akan nampak seperti seorang usahawan profesional.

Saya berharap anda dapat info apakah produk STIFORP ini. dan dengan STIFORP ini, mampu memberikan anda peningkatan dalam jualan bisnes anda.


Sekian Terima kasih






Credit:MRKTGworks